زبان تخصصی- خانم محمدی



پودمان سوم - درس زبان تخصصی


جزوه (صفحاتی که استاد محمدی برای ترجمه در کلاس ارایه می دهند)


صفحه اول


 صفحه دوم


صفحه سوم





جزوه شبکه استاد باقری

------

جزوه شبکه


استاد باقری


کلیک‌نمایید

-------

یه مقدمه ساده

سلام به دوستان و هم دانشگاهی های عزیز

شاید این سوال تو ذهن شما به وجود اومده باشه چرا وبلاگ؟

چرا الان که پودمان سوم شروع شده؟

اولین چیزی که از وبلاگ های این چنینی به ذهن میرسه جایی برای اشتراک گذاری فایل ها جزوه ها و مطالب درسی باید باشه، که البته هست

ولی مهمتر از اون اگر خدا بخواهد و شما عزیزان همراهی کنید

این وبلاگ میتونه یه رسانه برای اطلاع رسانی، یه مکان برای با هم بودن، یه زنجیر برای وصل کردن ما بعد از اینکه مدرک رو گرفتیم، مکانی برای بحث های درسی و . . .

اما سوال دوم باید گفت پودمان اول که یخ بچه ها باز نشده بود و به زور سلام و علیک میکردیم‌، اول پودمان دوم اقدام کردم و از بلوگفا آدرس هم گرفتم ولی به دلیل قطع شدن اینترنت‌ها کمی وقفه افتاد، ولی ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازست

از همین اول کاری اعلام میکنم درسته من برای این کار پیش قدم شدم و وقت میگذارم ولی نظرات شما دوستان را برای پربار شدن وبلاگ با گوش جان شنوا هستم