پروژه پایان دوره کاردانی

خوب دوستان گلم به قول معروف

جوجه رو آخر پاییز می شمرند 

و آخر پاییز نزدیک و موقع دادن تخقیق هم نزدیک


همانطور که می دانید این پودمان (ششم)

آخرین پودمان تخصیلی ما در دوره کاردانی می باشد و 

در پایان این دوره می بایست پایان نامه ارایه گردد


موضوعات پایان نامه اختیاری است و استاد باقری این موضوع 

را به اختیار دانشجو ها قرار داده است که هر شخص با توجه به 

علاقه ای که در مورد موضوعات مختلف دارد آن را انتخاب و به 

استاد اطلاع رسانی کند


پایان نامه ها باید تا اول دی ماه به استاد ارایه شود

در ضمن جلسه دفاعیه از آن هم در همان دی ماه برگزار می شود

که باید یک فایل پاورپویت شامل خلاصه ای از آنجه در مورد آن تحقیق شده

به همراه عکس و مابقی مخلفات برای جلسه دفاعیه آماده بکنیم


کسانی که نتوانسته اند به کلاس استاد بیایند برای اطلاع از چند و چوند

ماجرا می توانند به از لینک های سمت چپ به آدرس دانشگاه علمی کاربردی

عسلویه رفته و جزئیات کار مطلع شوند


چند نکته در مورد آماده سازی فایل پاورپوینت که توسط استاد باقری توصیه شده

نظرات 15 + ارسال نظر
نکاتی که باید برای در پایان نامه رعایت شود چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

در جواب یکی از دوستان که در مورد جزئیات هارد کپی پایان نامه پرسیده بود باید چند نکته رو یادآوری کنم
1- پایان نامه باید حداقل 40- 50 صفحه باشد
2- صحافی با جلد قرمز (جگری)
3- آرم دانشگاه عملی کاربردی موضوع تحقیق استاد راهنما و شخص روی جلد درج شود
4- از فونت استاندارد B-nazanin برای نوشته ها و B-titr برای عناوین استفاده شود

دانشجو دومی توی صف آخر یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

بازم سلام

چندتا سؤال حیاتی که بعضیاشو توی درخواست قبلی نوشته بودم برات:

1- باید صفحات چه سایزی داشته باشن؟A4 یا فری سایز؟
2- فاصله از حاشیه صفحات چقدر باشه؟(بالا - پایین - چپ و راست به سانتیمتر)
3- اون جلدش حتماً حتماً باید جیگری باشه؟ من از جیگر خیلی خوشم میادا... ولی دوست دارم یه رنگ دیگه استفاده کنم.در این مورد ، تبصره ای ، بندی ، ماده ای چیزی وجود نداره استثناء قائل بشن؟
4- بالاخره بحث رنگی بودن متون و تصاویر توی هارد کپی به کجا رسید؟رنگی بچاپیم یا فول گرایسکیل؟
5- شرافتاً استاد باقری میخونه تحقیقارو یا مثل قبلیا از روی قیافه محقق نمره میده؟
6- تصمیم دارم توی چندتا از صفحات هاردکپیم ، از خاطرات این چند ترم بنویسم نظرت چیه؟

دانشجوی اولی توی صف یکی مونده به آخر دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام دوستم
با تصمیم 6 شما بشدت موافقم و منم مثل شما همچین کاری رو خواهم کرد
البته تصمیم دارم یکی از داستانایی که برا آبجی کوچولوم خوندم رو بنویسم بدم استاد ولی واقعاٌموندم بین اونا کدومش رو انتخاب کنم. خودم میگم یک صفحه از شنل قرمزی رو مینویسم و توی 40تا صفحه دیگه کپی میکنم میدم استاد ولی آبجی کوچولوم میگه نه ، اگه میخوای 20 بشی باید لی لی توپ(پوت) رو بنویسی.
خلاصه هنوز به توافق نرسیدیم و امشب قراره بابا مامانم پادر میونی کنن.
ضمناً پاسخ سؤال 5 شما هم تا 80% آره هست.

دانشجوی سومی توی صف دو تا مونده به آخر دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:10 ب.ظ


سلام
من میخوام رنگ جلد تحقیقم رو صورتی کنم آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند
تازه اگرم غلطی کرد من با همین دستام توی دهن دولتش میزنم

توی تحقیقم هم میخوام یه فصل رو سه بار بیارم با توجه به اینکه آمریکا ....

راستی برا دفاعیه هم میخوام پسر خالم رو بیارم ببینم آمریکا جرأت داره نگاه چپم کنه

دانشجو دومی توی صف آخر جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ق.ظ

Salam Aghaye imankhani
chi shod pas?
javab bedin lotfannnnnnnnnnnn...

ایمانخانی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:13 ق.ظ

دوستان گلم با این طبع و روحیه شعر و شاعری که دارند بهتر بود به جای این رشته دنبال چیز دیگری می رفتند حتماً توفیق شون بیشتر می شد
اینکه شاد هستید خوبه خیلی هم خوبه

جواب دانشجوی دومی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ق.ظ

با سلام خدمت دوستان
در جواب سوال دانشجوی دومی توی صف آخر باید عرض کنم
با توجه به تحقیق استانداردی که از سوی استاد به ما نمایش داده شد
1- رنگ جیگری رنگ استاندارد رشته های فنی و مهندسی است
2- باید حداقل 2 سانتی متر از کناره ها فاصله گذاشت تا در صحافی مشکلی برای متون اتفاق نیفته
3- سایر کاغذ A4 توصیه شده
4-رنگی بودن تصاویر بستگی به جیب جنابعالی و همچنین تشخیص لزوم این کار دارد.
5- در مورد اینکه تحقیق ها خونده می شوند یا نه باید گفت خود استاد هم چندین بار صریحاً اعلام کردند که این کار را نمی کنند و یا شاید به صورت رندوم این کار صورت پذیرد ولی مگر ما برای استاد این کار را انجام می دهیم.
این دانشگاه فرصتی بود برای تمرین کردن، تمرین یادگیری، تمرین تحقیق کردن و فرصت تجربه مواردی که شاید خودمان هیچ زمان به دنبال آنها نمی رفتیم.
حال که این زمان رو به پایان است، برنده کسی است که بهترین استفاده را کرده است و امروزش از دیروزی که وارد این فضا نشده بود بهتر است
و خاطراتی که برای خود ساخته است را می تواند با افتخار برای دیگران بازگو کند/
اردتمند شما ایمانخانی

دانشجوهای مورد نظر حجة الاسلام ایمانخانی دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ب.ظ

حقیقتاً منتظر بودیم شما دستور بفرمایید بجای این رشته بریم دنبال یه چیز دیگه
......ولی هرچی به مخیلمون فشار آوردیم دیدیم چرت و پرت تر از علمی کاربردی علی الخصوص این رشته اش هیچ چیز دیگه ای وجود نداره و توفیقمون تو این رشته بیشتره
آخه:
-- کیلویی نمره میدن
--کلاس ملاسی هم که برپا نیست
--اگر استادی بیاد سرکلاس ، من دانشجو اطلاعات درسای تخصصیم بیشتر از اونه و چندتا از اشتباهاش رو که بهش میگم عصبانی میشه ته ترم اشکم رو در میاره با اون نمره 14 درس 3 واحدی
--سر جلسه امتحان نری نمره بهت میدن قبول میشی ولی اگه بری ممکنه بیفتی(خودم 2 تا از درسای تخصصی رو اصلاً نرفتم امتحان بدم خاک بر سرا 17 و 18 برام رد کرده بودن.حق من بیشتر از اینا بود
--پروژه بدی استاد 17 میگیری(خودم) ندی 19 تو شاخشه(دوستم)
--اونجا یه نفر هست به نام آقای رزمی که هیچ دانشگاه دیگه ای یدونه ازین مسئولای وظیفه شناس رو هم نداره(دمش گرم نمیذاره کسی بیفته ، دست همه جامونده ها و مخلصا رو میگیره و با نمره 18 شادشون میکنه ، استاد هم از همه جا بی خبررررررررر)
-- تنها دانشگاه و تنها کلاسیه که چون دو جنس مؤنث و مذکر از هم خوششون نمیومد با بجون خریدن هرگونه خفت و خاری طرح تفکیک جنسیتی رو به نحو احسن اجرا کردن(دقیقاً همونوقتی که توی مجلس طرح تفکیک جنسیتی شدیداً رد شد)
------بعد از چند ترم که موفق میشی دکتر قاسمی رو به چشم ببینی و به وجود خارجیش پی ببری راست راست تو چشت نگاه میکنه و میگه اینجا یه مغازه هست شما هم مشتریان مدارک دانشگاهی، شما پول میدید ما مدرک ، به استادا گفتیم هوای مشتریای فهمیده و با شعور ما رو داشته باشن.
-- و هزارتا چیز دیگه که حوصله نوشتنش رو ندارم
آرررررره دادااااااااااااااااااش
اینجوریاسسسسسسس

بنده از همین تریبون اعلام میکنم اگه خدای نکرده دوباره توی این دانشگاه خواستیم مدرک بگیریم چنان حال اساتید و مسئولان محترم رو بگیرم که بفهمن یه من ماست چه رنگیه تا دیگه بخودشون اجازه ندن ما دانشجوهارو بی شعور و احمق فرض کنن
بااااااااااااااااای

به شاعر سفیدپوش کنونی و البته خواننده قدیمی سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

بنده هم عقیده با جناب‌عالی راجع به مسایلی که مطرح شد همین انتقادها را دارم ولی وقتی که شما نمی‌توانی کل را تغییر دهی باید خودت را تغییر بدهی. نه اینکه در مورد اتفاقات موضع منفعل بگیری و به پرت گویی و شنوی بپردازی. بلکه سعی کنی در این بستر آشفته به دنبال پیدا کردن جواب این باشی، چرایی به دانشگاه آمدن و انتخاب این رشته‌ و تکلیف خودت در این میان. متأسفانه تعداد افرادی که دنبال یادگرفتن هستند کم است و این بد است در میان افراد متعددی که می‌آیند همه به دنبال همان چیزی هستند که رئیس دانشگاه به فکر دادنش است در قبال دریافت پول.
البته ذکر این نکته واجب است (اگر به کسی بر نخورد) حداقل بنده من کسی را در بین هم دوره‌ای‌های خود ندیدم، دانش این را داشته باشد، بخواهد اشتباه استاد را بگیرد، استاد ناراحت شود و در آخر پودمان به فکر جبران آن با کم کردن نمره بیفتد.
ایمانخانی

شاعر سفید پوش کنونی و خواننده قدیمی به زعم بعضیها پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

جناب آقای ایمانخانی
سلام
انتخاب این دانشگاه برای من و خیلی های دیگه اجبار بوده ولی با این وجود وقتی این رشته رو انتخاب کردم اشتیاق کامل داشتم برای یادگیری
ترم اول که اون استاد دروس تخصصی رو فرستادن سر کلاس بعید میدونم بجز من کس دیگه ای برای اعتراض رفته باشه پیش رؤسا. و بازم بعید میدونم بعنوان اعتراض بجز من کس دیگه ای اقدام کرده باشه برای حذف دروس اون استاد . حالا بماند سر این قضیه حذف واحد چه اتفاقایی افتاد. پس اون تغییراتی که فرمودین انجام شده.
عارضم خدمت شما که شش ترم اعمال جفا از طرف دانشگاه در حق دانشجو رو نباید اسمش اتفاق گذاشت و از روی عدم شناخت زوایای مختلف سیاست دانشگاه که صرفاً توسط مسئولانش گذاشته شده و هیچ منبع بیرونی نداره و بعبارتی کاملاً من درآوردی هست نباید دیگران رو به پرت گویی متهم کرد اونم با اون لحن تمسخرآمیز.
جناب ایمانخانی عزیز
وقتی آخرای اولین ترم شنیدیم که قراره کلاس به دو قسمت مجزا تبدیل شه به آقایون رئیس پیشنهاد دادیم ترتیبی بدن که بچه ها بتونن یا کلاس سطح معمولی رو انتخاب کنن یا سطح بالاتر که اونایی که طالب علم هستن به پای جویندگان مدرک نسوزن که آقایون عنوان کردن باید برا این قضیه جلسه تشکیل داده بشه.مارو اینقدر سر دووندن که دیگه با ورود به ترم 3 کار از کار گذشت و بیخیالش شدیم.
یه کلمه " بجز " و یه " ، " توی پاراگراف آخرتون جا ننداختین؟ فکر کنم منظورتون این بوده که ((( حداقل بجز بنده ، من کسی را در بین هم دوره‌ای‌های خود ندیدم ، دانش این را داشته باشد ، بخواهد اشتباه استاد را بگیرد)))
اگه اینطوره شما هم نباید بهتون بر بخوره چون باید بگم صرف اینکه نمره های خوبی از اساتید معظم میگرفتید توی کلاس حرف اول رو شما نمیزنید. در اصل نفر دوم و سوم هم نیستید چون فقط توی بعد کمیت سیر میکنید و خیلیای دیگه هستن با توجه به تمام مسائل یه سر و گردن که چه عرض کنم خیلی بیشتر از اینا از شما بالاترن پس خواهشاً با منم منم کردنتون زیاد دور بر ندارین
من خودم چندین بار اشتباه استاد رو پیشش عنوان کردم. چاخان نمیکنم و بخاطر اینکه آینده تحصیلیم مشکل پیدا نشه حاظرم بعد از گرفتن مدرک با هم بریم پیش استادا تا ثابت بشه دانش من و حتی چند تا از بچه های دیگه چقدره و ...
شما هم بهتره روی بعضی از این آقایون به صرف اینکه اسم استاد رو یدک میکشن زیاد حساب باز نکنید و ایشون رو علامه دهر ندونید.بهتره با توجه به دانشگاه هایی که توش تدریس میکنن و متد تدریسشون بگیم این استاده یا شبه استاد.
اینم بگم کاری که این آقایون انجام میدن یه خیانت بزرگ در حق کل جامعه هست. دانشجوهاییه که میخوان با این مدرک دانشگاهی بعنوان یه فرد با تحصیل عالیه و سواد کاردانی یا کارشناسی توی جامعه فعالیتی کنن صرفاً با بی سوادیشون باعث و بانی اشتباهات جبران ناپذیری خواهند شد که تا نسل های بعد هم به عواقبش دچار خواهند بود.

موفق و مؤید باشید و همیشه سرافراز

یکی از سمت چپیا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ


سلام
اول اینکه دوست دارم بدونم این شاعر سفیدپوش از ما خانوماست یا از آقایون؟؟؟؟
البته خودم حدس میزنم خانوم باشه چون یه چیزایی ترم 2 درباره اینکه چندتا شدن و رفتن سراغ مسئولین داشتن تعریف میکردن.
دوم اینکه خسته نباشی شاعر
سوم هم اینکه من احترام زیادی برا اون دانشگاه و اساتید و رؤسا قائلم و باید بگم با نظر کوبنده شما جناب ایمانخانی موافقم ولی با شاعر سفید پوش خواننده بیشتر موافقم آخه فقط اونچیزایی که دلش میخواد رو نمیبینه باقی هیچ به هیچ

ناراحت نشی ایمانخانیااااااااا. بخاطر جزوه هایی که از وبلاگت دان کردیم به گردنمون حق داری ولی آخه این چجور جمله سازی و چه ادبیاتیه که تو داری؟؟؟ جوابت رو که خوندم یاد احمدی نژاد افتادم
در ضمن وقتی بحث انتقاد هست که کسی نمیاد تعریف کنه از اون مورد
شمام واقع بین باشی خیر دنیا و آخرت نصیبت میشه انشاءالله
خیر ببینی ننجون بابت جزوه ها

شاهد ماجرا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ


بخدا من خودم دیدم یکی از آقایون با استاد سر اشتباهی که توی درس دادن کرده بود توی راهرو داشت بحث میکرد استادم قاط زده بود شدییییییییییید...ولی آخرش استاد قبول کرد اشتباه کرده و زود رفت تو اتاق اساتید وای نساد ما سؤالمون رو هم ازش بپرسیم .........دقیقاً یادم نمیاد همکلاسیه کی بود آخه قضیه برا دوسال پیشه مام اونموقع رو میگرفتیم زیاد قاطی نمیشدیم جلب توجه نشه....الآنم همونطوره هاااااا البته 89% کمتر

ایمانخانی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

با سلام خدمت دوستان عزیز
اینکه یک فضایی به وجود آمده که می‌توانیم نظرات خود را راجع به مسایل مختلف می‌گوییم خوب است و اگر این مهم در اوایل کار به وجود آمده بود و به یک همدلی و همراهی می‌رسید می‌شد به خیلی چیزها رسید. ولی چه حیف که عمر این دوره رو به پایان است بهتر است از این تجربه انشا الله در دوره‌های بالاتر استفاده کنیم.
در ادامه ذکر چند نکته لازم است.
1-بنده قصد توهین به هیچ‌کسی رو نداشته و ندارم، فقط به آن دوستی که با نظرات هدف‌دار نمی دونم حقیقتاً دنبال چه چیزی است، می‌خواستم بگویم که می‌شناسمش. کسی که خودش می‌گوید و خودش هم تأیید می‌کند.
2- قبلاً هم گفتم که با اکثر انتقادهایی که می‌شود موافقم و بیشترین ضربه را خودم از همان استاد نمای پودمان اولی خوردم.
3- سخن من که فکر می‌کنم بد فهمیده شد این است که حال که با هر انگیزه‌ای وارد دانشگاه شده‌ایم و مشکلات را می‌بینیم، باید به دنبال هدف خود که همانا علم‌آموزی است باشیم و اسیر مسایل حاشیه‌ای نشویم.
4- من وکیل مدافع هیچ استادی نیستم ولی همان طور که بیشتر از من می‌دانید این رشته (کامپیوتر) دریایی است که نمی‌توان ناخدایی همه‌فن‌حریف در آن پیدا کرد و به تبع آن استادی نمی‌توان پیدا کرد که به همه پیچ و خم امور اشراف داشته باشد. استاد خیلی زرنگ باشد بتواند الفبا را یاد دهد و بعد از آن دیگر وظیفه دانشجو است که به دنبالش برود.
5- در مقام مقایسه و به نسبت، چند نفر از استادهای ما بهتر از دانشگاه‌های همین اطراف که دوستانم درس خوانده‌اند است (این نظر شخصی است)
6-من آخرین نفر شما هستم چون نه این دانشگاه و نه این رشته و نه این سن و سال، جایی برای خودنمایی و منم منم کردن نمی‌گذارد.
با سپاس از حوصله شما
ایمانخانی

!!! ناشناسی که میشناسیش!!!! پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااام داداش خوبم...
میگم همچی گفتین نظرات هدف دار که یه لحظه فکر کردم من آمریکا هستم شما ایرانی دانشگاه هم خاورمیانه

ضمناً شما که گفتی من رو میشناسی حتی به مخیله بزرگوارتون خطور هم نخواهد کرد که من کدوم یکی از این همکلاسیات هستم
حتی نمیتونی به یقین بگی از آقایون هستم یا خانمها


در آخر هم باید متذکر بشم جهت آسودگی خاطر مبارک باید حدس بزنی من کدوم یک از این 3 نفر دانشجوهایی هستم که نظر گذاشتن و کدوم نظر برا من بود؟ یه راهنمایی: اونی هستم که میخوام اگه بعداً دوباره همکلاس شدیم حالت رو بگیرم
دوستت داریم یه کمی ایمانخانی....

asad شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

با سلام و احترام
دوستان اگه کسی می تونه کمک کنه چند تا موضوع پیشنهاد بده ممنون میشم کمک کنید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد